Οι τιμές των καλλυντικών στις ΗΠΑ αυξήθηκαν τον Αύγουστο σε υψηλό των τελευταίων 16 ετών, καθώς η επιστροφή στα γραφεία και στις κοινωνικές εκδηλώσεις κάνει τη ζήτησή τους ανθεκτική απέναντι στον καλπάζοντα πληθωρισμό.
Οι τιμές για το μακιγιάζ, τα αρώματα, τα προϊόντα μπάνιου και νυχιών αυξήθηκαν 2,3% τον Αύγουστο σε σύγκριση με έναν μήνα νωρίτερα, στη μεγαλύτερη αύξηση που είδαν από τον Δεκέμβριο του 2006.
Τα προϊόντα ομορφιάς ήταν η μόνη κατηγορία του λιανεμπορίου που αναπτύχθηκε με βάση τις πωλήσεις από τα τέλη Ιουλίου 2021 έως φέτος, σύμφωνα με στοιχεία του Ομίλου NPD.
Ο καλλωπισμός είχε σταθερή ανάπτυξη εν μέσω της ενεργειακής κρίσης και τις εκτόξευσης των τιμών των τροφίμων, επειδή πολλοί Αμερικανοί περνούν περισσότερο χρόνο μακριά από το σπίτι.
Αυτή η ζήτηση επέτρεψε στις εταιρείες να συνεχίσουν να αυξάνουν τις τιμές διατηρώντας παράλληλα υψηλότατες πωλήσεις.
«Ο κλάδος του καλλωπισμού δεν δείχνει σημάδια επιβράδυνσης», υπογράμμισε η διευθύνουσα σύμβουλος της Coty, Sue Nabi, κληθείσα να σχολιάσει τα απρόσμενα κέρδη, όπως μεταδίδει τo Bloomberg.