Καραγιάννης: Σχεδόν 2 δισ. ευρώ το πρόγραμμα έργων που υλοποιεί το υπ. Υποδομών στην Αχαΐα

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Καραγιάννης: Σχεδόν 2 δισ. ευρώ το πρόγραμμα έργων που υλοποιεί το υπ. Υποδομών στην Αχαΐα
Το πρόγραμμα έργων υποδομών που υλοποιούνται στην Αχαΐα ανέλυσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης,

Το πρόγραμμα έργων υποδομών που υλοποιούνται στην Αχαΐα ανέλυσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στην ευρεία κυβερνητική σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό στην Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, στην Πάτρα.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «στην Αχαΐα βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε φάση υλοποίησης, μόνο από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, έργα ύψους σχεδόν 2 δισεκατομμυρίων ευρώ».

«Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο κρίσιμων υποδομών που απαντούν σε προβλήματα δεκαετιών, βελτιώνουν την καθημερινότητα και βέβαια υπηρετούν συγκεκριμένους αναπτυξιακούς στόχους» όπως εξήγησε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Υπενθύμισε ότι με την ανάληψη του χαρτοφυλακίου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «βρήκαμε όλα τα μεγάλα έργα μπλοκαρισμένα», υπογραμμίζοντας «το πιο “μπλεγμένο” έργο, αυτό με τα πιο σύνθετα και πιο περίπλοκα προβλήματα, δεν θα ήταν άλλο από την Πατρών- Πύργου».

Ξεκαθάρισε ότι πρόκειται για ένα έργο «που μπορώ να σας πω με βεβαιότητα, ότι δεν θα τελείωνε ποτέ αν δεν είχαμε πάρει γενναίες αποφάσεις, αν δεν είχαμε πει στους πολίτες της Αχαΐας και της Ηλείας την αλήθεια. Αν ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είχε επέμβει ο ίδιος προσωπικά για να δώσει λύση σε αυτό το γόρδιο δεσμό με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή».

«Και βέβαια, κάνουμε και κάτι που δεν έχει γίνει ξανά ως τώρα. Δεν μένουμε στο να περιμένουμε να ολοκληρωθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος αρχές του 2025.

Δεν μπορούμε να ανεχθούμε άλλο φόρο αίματος σε αυτό τον επικίνδυνο δρόμο. Γι’ αυτό δημοπρατήσαμε και υλοποιούμε ένα έργο αρχικού προϋπολογισμού 30 εκατομμυρίων ευρώ, για στοχευμένες παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στην υφιστάμενη εθνική οδό, μέχρι να κατασκευαστεί η νέα» συνέχισε ο κ. Καραγιάννης.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών, ξεκινά και το Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας (ΠΕΒΟΑ)ύψους 15 εκατομμυρίων ευρώ στο υπόλοιπο επαρχιακό δίκτυο του Νομού.

Ακολούθως, ο κ. Καραγιάννης, αναφέρθηκε στην σιδηροδρομική σύνδεση κυρίως του Λιμανιού της Πάτρας με σύγχρονο τρένο υψηλών ταχυτήτων.

«Πρόκειται για ένα έργο με τεράστια αναπτυξιακά οφέλη για την περιοχή, που και αυτό έχει περάσει από σαράντα κύματα. Κάποιοι ήρθαν και έταξαν στους πολίτες ένα φαραωνικό έργο. Ένα έργο με αστάθμιστες τεχνικές και πρακτικές δυσκολίες, με υπέρογκο κόστος, χωρίς χρηματοδότηση. Εμείς, είπαμε για μια ακόμη φορά την αλήθεια» τόνισε.

Αναλύοντας την στρατηγική που ακολούθησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι: «βρήκαμε τη χρυσή τομή ώστε και το τρένο να φτάσει στο λιμάνι και να υπογειοποιηθεί σε ολόκληρο τον βαρύ αστικό ιστό σε μήκος 5,2 χλμ. και να αποδοθούν στην πόλη 70 στρέμματα αναπλάσεων και να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του, δηλαδή επιτέλους να υλοποιηθεί».

Υπογράμμισε, μάλιστα, ότι «γι’ αυτό η πλειονότητα των κατοίκων της Πάτρας συντάσσεται με το σχέδιο μας και αντιλαμβάνεται το μέγεθος των θετικών προοπτικών που το έργο αυτό θα προσδώσει στην πόλη».

«Αντίστοιχα, αναβαθμίζουμε την υφιστάμενη - σε πρώτη φάση- σιδηροδρομική μετρική γραμμή από την Κάτω Αχαγιά, ώστε και το τρένο να φτάσει ως τον Πύργο, ενώ παράλληλα προχωράμε και τις διαδικασίες για την επέκταση του οδοντωτού στην Αγία Λαύρα, ένα σημαντικό έργο ανάδειξης της πολιτισμικής και ιστορικής μας παρακαταθήκης» πρόσθεσε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, «μέσα σε 3 χρόνια, λύσαμε εκκρεμότητες δεκαετιών για τα μεγάλα οδικά και σιδηροδρομικά έργα της Αχαΐας και ταυτόχρονα, βάλαμε μπρος μια σειρά ακόμα από υποδομές που επίσης έχει ανάγκη ο τόπος».

Σε αυτή την κατεύθυνση εντάσσονται, όπως τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών, «έργα για τη λειτουργία του δικτύου ύδρευσης, αφού προηγουμένως ολοκληρώσαμε την κατασκευή του Φράγματος Πείρου - Παραπείρου, καθώς και έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης, ύψους 44 εκατομμυρίων ευρώ».

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και σε σημαντικά κτιριακά έργα που υλοποιούνται «όπως η ενεργειακή αναβάθμιση Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών στο Ρίο, του Γενικού Νοσοκομείου “Άγιος Ανδρέας”, του Γενικού Νοσοκομείου Αιγίου, αλλά και της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αχαΐας».

«Όλα αυτά τα έργα αυτά που υλοποιούμε αποδεικνύουν έμπρακτα και τον εξέχοντα ρόλο της Αχαΐας στις προτεραιότητες του κυβερνητικού σχεδιασμού. Είναι ένα άλμα ανάπτυξης άμεσο, κατά τη διάρκεια κατασκευής των έργων, αλλά και μακροπρόθεσμο. Γιατί με τα έργα αυτά η Πάτρα και ολόκληρη η περιοχή θα μπει στην επόμενη δεκαετία, έχοντας νέα όπλα στην φαρέτρα της. Καλύτερη ποιότητα ζωής για τους κατοίκους της. Περισσότερες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας. Ανταγωνιστικό πρωτογενή τομέα με ταχύτερες και πιο αξιόπιστες μεταφορές. Ελκυστικότερο τουριστικό προϊόν. Και βέβαια με υποδομές ικανές να την αναδείξουν ως μια από τις σημαντικότερες πολύ-τροπικές Πύλες Εισόδου- Εξόδου της Δυτικής Μεσογείου» είπε καταλήγοντας ο κ. Καραγιάννης.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης από Πάτρα: Είμαστε μία κυβέρνηση που επενδύει στα έργα και όχι στα λόγια

Υπ. Υποδομών: Ξεκινούν οι διαγωνισμοί για πέντε σημαντικά έργα του Ταμείου Ανάκαμψης

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider