Οι χυμοί της οικογένειας Χριστοδούλου, οι οποίοι μπορούν να εντοπιστούν και με την αφή καθώς στο καπάκι είναι γραμμένη με το σύστημα Braille η λέξη «χυμός», αποτελούν μια ακόμη ιδιαίτερη ιστορία ελληνικής επιχείρησης, η οποία αναπτύσσεται αλλά παραμένει ευαισθητοποιημένη απέναντι στα κοινωνικά ζητήματα.
Η ελληνική επιχείρηση διαθέτει βιολογικούς, βιταμινούχους χυμούς καθώς και χυμούς ψυγείου και παρά το γεγονός ότι πρόσφατα ανανέωσε τις συσκευασίες της, διατήρησε στο καπάκι το συγκεκριμένο σύστημα προκειμένου η κάθε συσκευασία να μπορεί να εντοπιστεί από άτομα με προβλήματα όρασης.
Τα προϊόντα έχουν λάβει από τον Οργανισμό Non-GMO Project πιστοποίηση ότι αποτελούν μη-γενετικά τροποποιημένα προϊόντα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι δεν περιέχουν «μεταλλαγμένους» οργανισμούς. Παράλληλα, τα προϊόντα τη εταιρείας έχουν λάβει διεθνείς διακρίσεις: ο χυμός Ακτινίδιο & Πράσινο μήλο έχει βραβευτεί στα Great Taste Awards, ενώ το ίδιο συνέβη και με τον Βιταμινούχο Χυμό Βύσσινο, ο οποίος διακρίθηκε μεταξύ 12.366 προϊόντων κερδίζοντας 2 Αστέρια. Μάλιστα, όχι μόνο είναι ο μοναδικός χυμός στην Ελλάδα που απέσπασε μια τόσο υψηλή διάκριση αλλά τα 2 Αστέρια ήταν και η ανώτερη διάκριση που δόθηκε στο συγκεκριμένο διαγωνισμό σε αυτή την κατηγορία προϊόντων παγκοσμίως.
Όπως έχει αναφέρει ο ιδρυτής της επιχείρησης, Γιάννης Χριστοδούλου, «ο καταναλωτής δεν πείθεται με τα λόγια αλλά με τη γεύση. Η οικογένεια μας από το 1955 μέχρι σήμερα, πορεύεται με τις αρχές της τιμιότητας, της ειλικρίνειας και της έρευνας: Την τιμιότητα ως προς τους συνεργάτες της, την ειλικρίνεια ως προς τους καταναλωτές και την έρευνα για τη δημιουργία πρωτότυπων προϊόντων».