Επεκτείνεται στην Ελλάδα η Weku Solutions

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Επεκτείνεται στην Ελλάδα η Weku Solutions
H εταιρεία αποτελεί έναν εκ των κορυφαίων εταίρων της Salesforce. Στόχος η ενίσχυση της παρουσία της στην ευρύτερη περιοχή ΕΜΕΑ.

Στην επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα προχωρά η Weku Marketing Solution, μία από τους κορυφαίους εταίρους του αμερικανικού κολοσσού της Salesforce στην περιοχή EMEA. Στόχος είναι να ενισχύσει την παρουσία της στην ευρύτερη περιοχή εκμεταλλευόμενη την αναδυόμενη αγορά Data and Marketing Cloud στη χώρα.

Η εταιρεία, που ειδικεύεται στον τομέα του marketing cloud τα τελευταία 14 χρόνια και διαθέτει τον Ήρωνα της Αλεξάνδρειας στο λογότυπό της, έχει ηγηθεί περισσότερων από 200 έργων σε παγκόσμιο επίπεδο. Η παρουσία της στη χώρα μας εγκαινιάστηκε τον Μάρτιο του 2024 και από το γραφείο της στην Αθήνα θα διαχειρίζεται την ελληνική αγορά καθώς και αυτές της Κύπρου και της Μάλτας (MED Market).

Η επιλογή της χώρας μας, σύμφωνα με τον CEO και ιδρυτή της Dror (Dior) Meir, οφείλεται στο ότι η Weku συνεχώς αναζητά αγορές με σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης. Πρόσφατα, η ελληνική αγορά έχει αρχίσει να αναγνωρίζει την κρίσιμη σημασία των προηγμένων, δυναμικών, πολυκαναλικών επικοινωνιών και των σύγχρονων στρατηγικών μάρκετινγκ και πωλήσεων οι οποίες με την βοήθεια των τεχνολογικών εξελίξεων οδηγούν σε περαιτέρω ανάπτυξη. Οι βελτιώσεις που προσφέρονται με αυτές άλλωστε δεν μεταμορφώνουν μόνο τις οργανωτικές δομές, αλλά φέρνουν την επανάσταση και στις διαδικασίες δεδομένων. Ως αποτέλεσμα, τα εμπορικά τμήματα μιας επιχείρησης και πολλά ακόμα μπορούν να βελτιώσουν την απόδοση επένδυσης (ROI) και τους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPIs), προσφέροντας στο τέλος της ημέρας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ζωτικής σημασίας για την επιχειρηματική επιτυχία.

Στο πλαίσιο της έναρξης των δραστηριοτήτων της Weku Solutions στη χώρα μας, η εταιρεία διοργάνωσε την Τετάρτη, 22 Μαΐου, και την πρώτη της εκδήλωση, στο Ολυμπιακό Μουσείο, όπου παρουσίασε αναλυτικά μερικές από τις λύσεις της σε υφιστάμενους πελάτες καθώς και τις βέλτιστες πρακτικές που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτές. «Καθώς η Salesforce έχει μετακινηθεί σε πολλαπλές λύσεις cloud, πολλές εταιρείες έχουν αρχίσει να αναγνωρίζουν τα πλεονεκτήματα της χρήσης διαφόρων εργαλείων σε συνδυασμό. Τώρα, με την ενσωμάτωση δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης, η σημασία αυτών των εργαλείων έχει αποκτήσει πρωταγωνιστικό ρόλο. Από την επίτευξη συγκεκριμένων KPIs μάρκετινγκ έως τη διευκόλυνση της ολοκληρωμένης επικοινωνίας για πωλήσεις και υπηρεσίες, καθώς και την απλοποίηση των διαδικασιών για τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της ανάλυσης αποτελεσμάτων σε όλα τα κανάλια - Απόκτηση (κοινωνικά δίκτυα, ιστοσελίδα, κ.λπ.) και Διατήρηση (Emails, SMS, WhatsApp, Mobile, κ.λπ.) - η σημασία της χρήσης τους δεν μπορεί να υποτιμηθεί,» δήλωσε ο Γεώργιος Μυριαλλής, που έχει πάνω από 7 χρόνια εμπειρίας στο οικοσύστημα της Salesforce και είναι το νεότερο μέλος της οικογένειας Weku. Ως επικεφαλής του ελληνικού παραρτήματος και Διευθυντής Πωλήσεων, σκοπεύει να διαδραματίσει βασικό ρόλο στη διαμόρφωση της στρατηγικής και την προώθηση επιχειρηματικών συνεργασιών, κυρίως μεγάλων εταιρειών, γεγονός στο οποίο θα συμβάλει η εξειδίκευση της Weku στον τομέα του Marketing Cloud, που αποτελεί το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Ολυμπιακό Μουσείο, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ομάδα της Weku Solutions και επιτυχημένες υλοποιήσεις που έχουν ολοκληρωθεί, καθώς και να αποκτήσουν μια λεπτομερή κατανόηση της Νο. 1 πλατφόρμας CRM. Να θυμίσουμε ότι σύμφωνα με την τελευταία εξαμηνιαία έκθεση Worldwide Semiannual Software Tracker της IDC, η Salesforce είναι ο Νο. 1 πάροχος CRM, τίτλο που έχει κερδίσει για 10η φορά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Salesforce: Ανοίγει κέντρο τεχνητής νοημοσύνης στο Λονδίνο - Μέρος επένδυσης 4 δισ. δολαρίων στο Ηνωμένο Βασίλειο

Salesforce: Έχασε τις προβλέψεις για τα τριμηνιαία έσοδα - Βουτιά 16% για τη μετοχή της

Salesforce: Άλμα για τη μετοχή μετά τα μεγέθη τριμήνου

gazzetta
gazzetta reader insider insider