Νεανικότητα, φρεσκάδα και Instagram friendly design είναι μερικά από τα χαρακτηριστκά του νέου Moxy Patra Marina, του πρώτου Moxy Hotel στην Ελλάδα το οποίο άνοιξε κι επισήμως τις πύλες του στην Πάτρα, την Τετάρτη.
Πρόκειται για τον βενιαμίν του ξενοδοχειακού ομίλου της Marriott International, το οποίο αποτελεί όχι μόνο το πρώτο στη χώρα μας αλλά και το πρώτο στην ευρύτερη περιοχή της ανατολικής μεσογείου.
Το Moxy Patra Marina, δημιουργήθηκε στη θέση του ιστορικού ξενοδοχείου «Μορέας» που άφησε το δικό του αποτύπωμα και λειτούργησε από το 1974 έως και τα μέσα της δεκαετίας του ’80 στην πόλη. Ως την πιο νεανική μάρκα της διεθνούς αλυσίδας ο σχεδιασμός του προβλέπει απλά δωμάτια τα οποία απευθύνονται στην νεολαία αλλά και σε όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους κι αναζητούν κάτι οικονομικό και ζωντανό.
Βασική ιδέα του ξενοδοχείου είναι να μην αισθάνεται ο επισκέπτης ότι μπαίνει σε ξενοδοχείο. Αυτός είναι και ο λόγος που οι επισκέπτες γίνονται δεκτοί με δωρεάν κοκτέιλ στο μπαρ, που βρίσκεται στην «καρδιά» του ξενοδοχείου, το lobby κι όχι σε κάποια παραδοσιακή ρεσεψιόν. Το Lobby αποτελεί άλλωσε και το κεντρικό σημείο του ξενοδοχείου, το οποίο διακρίνεται για τον ατμοσφαιρικό φωτισμό του, τις χρωματιστές πινελιές στον σχεδιασμό αλλά και τα γκράφιτι στους τοίχους τα οποία συνδυάζονται με μοντέρνα έπιπλα. Εκεί ο επισκέπτης βρίσκει χώρους για να εργαστεί και meeting rooms με γρήγορη και δωρεάν πρόσβαση στο ίντερνετ για απόλυτη συνδεσιμότητα. Τα 116 cozy δωμάτια του ξενοδοχείου διαθέτουν τηλεοράσεις 49'', επίπεδες οθόνες LCD, συστήματα ήχου υψηλής ποιότητας και δωρεάν Wi-Fi.
Ωστόσο το πρώτο Moxy της Ελλάδας ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα που συναντά κανείς σε ευρωπαϊκές πόλεις όπως το Μιλάνο, το Μόναχο και η Φρανκφούρτη αλλά στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, όπως η Νέα Υόρκη και η Νέα Ορλεάνη αφού είναι το πρώτο που έχει πισίνα και roof garden, ένας σχεδιασμός που αν αποδειχτεί επιτυχημένος, δεν αποκλείεται να υιοθετηθεί και σε νέα Moxy ανά τον κόσμο.
Φορέας επένδυσης, το κόστος της οποίας ανήλθε συνολικά στα 8 εκατ ευρώ, είναι η «DPN ΑΕ» σε μισθωμένο ακίνητο από την «Εθνική Πανγαία Α.Ε.Ε.Α.Π.», μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες επενδύσεων σε ακίνητη περιουσία στην Ελλάδα η οποία καταγράφει έντονη επενδυτική δραστηριότητα και στον χώρο του hospitality. To Project Management του έργου ανέλαβε η ελληνική εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων «DIMAND ΑΕ», ενώ το management του ξενοδοχείου η «CS Hospitality/Shaner Group», εγκεκριμένος operator της Marriott International.
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, τα Moxy hotels αποτελούν την ταχύτερα αναπτυσσόμενη επωνυμία της αλυσίδας της Marriot, χάρη στον συνδυασμό της χαμηλής τιμής – το ξενοδοχείο είναι τριών αστέρων – αλλά και των χαρακτηριστικών του που ανά περιπτώσεις θα ταίριαζαν σε πολυτελέστερα καταλύματα.
Η επένδυση μάλιστα στην Πάτρα δεν θα είναι η μόνη. Ήδη η Dimand δρομολογεί την μετατροπή ακινήτου στην Ομόνοια - το Σαρόγλειο Μέγαρο επί της οδού Σταδίου 65 - στο δεύτερο Moxy Hotle της χώρας.
Το κτήριο, το οποίο αποτελεί συνιδιοκτησία του Μετοχικού Ταμείου Στρατού και της Λέσχης Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων με ποσοστά 62% και 38%, αντίστοιχα εξ αδιαιρέτου και το οποίο παρέμενε κλειστό, για πολλά χρόνια, ανέλαβε, ύστερα από διαγωνισμό η Dimand για χρονικό διάστημα 25 χρόνων. Το ακίνητο είναι 8 οκτώ ορόφων με μία συνολική επιφάνεια άνω των 10.000 τ.μ. και κατασκευάστηκε πριν χρόνια στη θέση της κατοικίας του Π. Σαρόγλου -εξ ού και η μετέπειτα ονομασία του-, σύμφωνα με τα σχέδια της Υπηρεσίας Αξιοποίησης Ακίνητης Περιουσίας των Ενόπλων Δυνάμεων (ΥΠΑΑΠΕΔ).
Δεδομένης της έλλειψης ποιοτικών ξενοδοχείων τριών αστέρων στην χώρα μας - τα τελευταία χρόνια ανοίγουν αποκλειστικά τετράστερα και πεντάστερα - δεν αποκλείεται να δούμε κι άλλα Moxy σε επαρχιακές πόλεις ή ακόμα και στα νησιά αν διαφοροποιηθεί μερικώς το μοντέλο τους.