Αναθεωρούν οι αεροπορικές εταιρείες - Στα 314 δισ. δολάρια οι οικονομικές ζημιές

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αναθεωρούν οι αεροπορικές εταιρείες - Στα 314 δισ. δολάρια οι οικονομικές ζημιές
Ο υπολογισμός αυτός των απωλειών εσόδων και των ζημιών για τον κλάδο των αεροπορικών εταιριών είναι αυξημένος κατά 25%.

Οι εκτιμώμενες οικονομικές απώλειες για τις αεροπορικές εταιρίες από την παγκόσμια εξάπλωση της COVID-19 έχουν αυξηθεί στα 314 δισ. δολάρια.

Ο υπολογισμός αυτός των απωλειών εσόδων και των ζημιών για τον κλάδο των αεροπορικών εταιριών είναι αυξημένος κατά 25% από την προηγούμενη εκτίμηση, εξαιτίας της σφοδρότητας των οικονομικών επιπτώσεων για τις αεροπορικές εταιρίες, αλλά και εξαιτίας του αργού ρυθμού της αποκατάστασης των διεθνών πτήσεων.

Η τελευταία πρόβλεψη ζημιών της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA) είναι αυξημένη σε σύγκριση με την πρόβλεψη ζημιών 252 δισ. δολαρίων που έγινε στις 24 Μαρτίου και αντιπροσωπεύει ποσοστό μείωσης 55% στα επιβατικά έσοδα των αεροπορικών εταιριών, σε σύγκριση με το 2019.

Μέτρα για να περιορίσουν τη ζημιά

Οι αερομεταφορείς σε όλο τον κόσμο ματαιώνουν πτήσεις ή τροποποιούν τα δρομολόγιά τους για να αντιμετωπίσουν την επιδημία του κορονoϊού.

Αυτό που εντείνει τον προβληματισμό όμως είναι το γεγονός ότι χαλαρή είναι και η ζήτηση για μελλοντικά ταξίδια. Σε μια προσπάθεια να αντισταθμίσουν την πτώση αερομεταφορείς λαμβάνουν έκτακτες αποφάσεις, όπως η παροχή υποχρεωτικής άνευ αποδοχών άδειας ή το πάγωμα των προαναγγελθέντων αυξήσεων στο προσωπικό.

Παράλληλα, ορισμένα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εκ των οποίων η Γερμανία και η Ελλάδα, επιτρέπουν στους ταξιδιωτικούς πράκτορες ή στις αεροπορικές εταιρείες να επιστρέφουν με κουπόνια την αξία των ταξιδιών που ακυρώνονται, αντί της άμεσης επιστροφής χρημάτων, κάτι που αντιβαίνει στην ευρωπαϊκή νομοθεσία.

«Είναι δικαίωμα των καταναλωτών να έχουν επιστροφή των χρημάτων τους», δήλωσε ο Ντινιέ Ρέιντερς.

Αλλά διευκρίνισε πως είναι δυνατόν, στην παρούσα συγκυρία, για τους τουριστικούς φορείς ή τις αεροπορικές εταιρίες να το κάνουν με κουπόνια. Και αυτό χωρίς να χρειάζεται να αλλάξει ο κανονισμός.

«Σε αυτό το στάδιο, δεν φαίνεται ενδεδειγμένο να τροποποιηθεί η οδηγία», δήλωσε.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider