Με συγκρατημένα χαμόγελα ξεκίνησε η φετινή χρονιά για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο ταξινομήθηκαν στη χώρα μας 9.302 καινούρια επιβατικά οχήματα, που συνιστούν 3,6% αύξηση σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα με 8.982 ταξινομήσεις.
Ωστόσο ακόμη σημαντικότερη από την προαναφερόμενη άνοδο είναι η θεαματική αύξηση των λιανικών πωλήσεων σε βάρος των εταιρικών, που αποτελούσαν μέχρι πρόσφατα τον στυλοβάτη της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Ετσι, τον φετινό Ιανουάριο το 60% των καινούριων Ι.Χ. κατέληξε σε ιδιώτες, ενώ μόλις το υπόλοιπο 40% σε εταιρικούς πελάτες, επιβεβαιώνοντας έτσι τη δυναμική των λιανικών πωλήσεων, η οποία άρχισε να αναπτύσσεται εδώ και αρκετούς μήνες.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι τον πρώτο μήνα του τρέχοντος έτους οι λιανικές πωλήσεις επιβατικών μοντέλων αυξήθηκαν κατά 7,8% συγκριτικά με τον Ιανουάριο του 2018, ενώ αντίθετα σημειώθηκε κάμψη 2,3% στις εταιρικές.
Στο Top-10 των εταιρειών αυτοκινήτων για τον Ιανουάριο του 2019 είχαμε -για πολλοστή φορά- την Toyota στην κορυφή με 1.159 πωλήσεις, ωστόσο η Peugeot βρέθηκε πολύ κοντά της με 1.028 ταξινομήσεις και δείχνει αποφασισμένη να κάνει φέτος τη μεγάλη ανατροπή και να εκθρονίσει τους Ιάπωνες από την κορυφή. Στην τρίτη θέση είχαμε τον Ιανουάριο την Opel με 850 ταξινομήσεις και την εξάδα έκλεισαν οι Hyundai (733 μονάδες), Volkswagen (585) και Suzuki (581).
Δείτε τις 10 μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις καινούριων Ι.Χ. τον Ιανουάριο του 2019:
- Toyota: 1.159
- Peugeot: 1.028
- Opel: 850
- Hyundai: 733
- Volkswagen: 585
- Suzuki: 581
- Nissan: 563
- Citroen: 460
- Fiat: 414
- Audi: 371