Όλο και περισσότερες γίνονται οι καταγγελίες και τα παράπονα εκατοντάδων καταναλωτών που αγοράζουν τρόφιμα μέσω της πλατφόρμας της Amazon, καθώς λαμβάνουν ληγμένα και χαλασμένα τρόφιμα.
Η «αγορά» της Amazon γίνεται όλο και μεγαλύτερη, με εκατομμύρια πωλητών προϊόντων – ειδικά μετά την εξαγορά της Whole Foods, πριν από περίπου 2 χρόνια.
Το πρόβλημα όμως είναι πως η «Amazon Marketplace» «πάσχει» από μία σειρά προβληματικών προϊόντων, με πολλές αντιγραφές, μη ασφαλή προϊόντα, ενώ το τμήμα προϊόντων σούπερ μάρκετ έχει τα περισσότερα παράπονα καταναλωτών.
Μάλιστα, σύμφωνα με το CNBC, οι καταναλωτές καταγγέλουν πως δεν λαμβάνουν ικανοποιητικές απαντήσεις από την Amazon, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις δεν υπάρχει καν η δυνατότητα αντικατάστασης προϊόντων ή επιστροφής χρημάτων.
Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, τρίτα μέλη αγοράζουν μεγάλες ποσότητες προϊόντων από εταιρείες και σούπερ μάρκετς που βάζουν «λουκέτο» ή σταματούν την κυκλοφορία ενός προϊόντος και το μεταπωλούν μέσα από την Amazon, χωρίς να υπάρξει έλεγχος από τις εταιρείες παραγωγής των εκάστοτε προϊόντων.
So let me get this straight @amazon you deliver expired food but don’t issue a refund? These brownies literally expired last year. ? #cantbeserious pic.twitter.com/DhlOC64Bsy
— •a͜dw ? (@iamadwdotcom) 30 Ιουλίου 2019
Παράδειγμα μιας τέτοιας περίπτωσης είναι το Teavana προϊόντα. Το2017 η Starbucks πως κλείνει τα Teavana καταστήματα. Αγοραστές πήραν σε καλύτερη τιμή τα προϊόντα και τα μεταπωλούν στην Amazon. Ακόμα και σήμερα, μπορεί να βρει κανείς προϊόντα Teavana παρότι η κυκλοφορία τους σταμάτησε πριν δύο χρόνια. Μάλιστα στη φωτογραφία που δημοσίευσε ένας αγοραστής, αναγραφόταν πως δεν επιτρέπεται η επαναπώληση του προϊόντος!
Άλλο παράδειγμα είναι αυτό του δημοφιλούς νερού Fiji. Σύμφωνα με αγοραστές του προϊόντος από την Amazon, οι παραγγελίες τους περιελάμβαναν μπουκάλια Fiji, μόνο που ήταν ανοιγμένα και το νερό που περιείχαν ήταν νερός από τη βρύση!
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα. Το CNBC επικοινώνησε με την Amazon για να λάβει την απάντηση πως πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά, τα οποία δεν απαιτούν την επιβολή κάποιας τιμωρητική δράσης ή την απομάκρυνση προϊόντων.