Ecouriermarket.com: To νέο marketplace δια χειρός ΕΛΤΑ

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ecouriermarket.com: To νέο marketplace δια χειρός ΕΛΤΑ
Δικό τους marketplace φτιάχνουν τα ΕΛΤΑ. Τι προσφέρει σε καταναλωτές κι εμπόρους.

Κινητικότητα στην αγορά των ταχυμεταφορών αλλά και νέα ελληνικά marketplaces φέρνουν οι υψηλοί ρυθμοί με τους οποίους αναπτύσσεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα, αρχής γενομένης της πανδημίας. Λίγες εβδομάδες μετά την είδηση για την δημιουργία του Shopflix - του νέου marketplace της Wellcomm, που ετοιμάζεται να λανσαριστεί σύντομα, στη λίστα καταναλωτών κι εμπόρων έρχεται να προστεθεί ένα ακόμα marketplace, ονόματι ecouriermarket.com, δια χειρός ΕΛΤΑ Courier.

Το ecouriermarket.gr έκανε το λανσάρισμά του πριν από λίγες μόλις ημέρες, με στόχο να προσφέρει στις επιχειρήσεις άμεση πρόσβαση στο ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων με σταθερό, χαμηλό κόστος με τη μορφή ετήσιας συνδρομής. Παρότι αυτή την περίοδο βρίσκεται σε φάση πιλοτικής λειτουργίας, κατάφερε να ενσωματώσει μέσα στις πρώτες επτά ημέρες της δοκιμαστικής του λειτουργίας 90 καταστήματα. Μέχρι το τέλος του μήνα μάλιστα, οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις αναμένεται να φτάσουν τις 50, με τον συνολικό αριθμό των διαθέσιμων προς αγορά προϊόντων να φτάνει το 1.000.000.

Η προϊοντική γκάμα που θα υποστηρίζει το ecouriermarket.com είναι ευρεία, με τις κατηγορίες που εντοπίζονται ήδη να περιλαμβάνουν από είδη μόδας, υγείας κι ομορφιάς, βρεφικά κι αθλητικά έως και είδη σπιτιού και κήπου, τεχνολογικά γκάτζετ, είδη καπνιστών, αξεσουάρ αυτοκινήτων και μηχανών καθώς και είδη φιλοτελισμού.

Οι δυνατότητες που προσφέρει στους καταναλωτές είναι προς το παρόν πανομοιότυπες με τους άλλους παίκτες του κλάδου, οι καταναλωτές μπορούν να εγγραφούν μέσω του site ή της ειδικής εφαρμογής ( android και iOS) και να πραγματοποιήσουν την παραγγελία τους από τα προϊόντα των εμπόρων και τις προσφορές που έχουν καταχωρήσει.

Η ειδοποιός διαφορά του σε σχέση με άλλες πλατφόρμες εντοπίζεται στο σκέλος των επιχειρήσεων, αφού η χρέωση για τις αποστολές προσφέρεται με τη μορφή ετήσιας σταθερής συνδρομής κι όχι κλιμακωτά ως ποσοστό επί του τζίρου. Στόχος του εν λόγω μοντέλου συνεργασίας, είναι οι «επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις να μπορούν να προγραμματίσουν τα έξοδά τους και να προσφέρουν πιο ανταγωνιστικές τιμές στον καταναλωτή».

Παράλληλα οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις δεν χρειάζεται να διαθέτουν το δικό τους e-shop, αφού την ανάπτυξή του αναλαμβάνει η υπηρεσία του ecouriermarket.com, προσφέροντας μοναδικό SUBDOMAIN για κάθε έμπορο, δωρεάν, χωρίς ετήσιο κόστος.

Επιπλέον, με την συμμετοχή τους στο ecouriermartket οι επιχειρήσεις έχουν live τεχνική υποστήριξη, δυνατότητα δημιουργίας online αποθήκης - για όσες επιχειρήσεις δεν διαθέτουν μηχανογραφημένες, καθώς και δυνατότητα πρόσβασης σε εργαλεία διαφήμισης και μέτρησης απόδοσης, όπως σύνδεση του ηλεκτρονικού καταστήματος με τα social media, media corner και αναλυτικό reporting.

Τέλος, όσον αφορά στις αποστολές, το ecouriermarket προσφέρει δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για κάθε νέα παραγγελία που λαμβάνει το e-shop, δυνατότητα προγραμματισμού της ημέρας και της ώρας παραλαβής από την ΕΛΤΑ Courier, αλλά και παροχή συσκευασιών από την ΕΛΤΑ Courier σε διαφορετικές διαστάσεις με διακριτική σήμανση έτσι ώστε να προσφέρεται χώρος για το branding του εμπόρου.

Η απόφαση για την δημιουργία του marketplace έρχεται την περίοδο που τα Ελληνικά Ταχυδρομεία πραγματοποιούν την ψηφιακή τους στροφή, έχοντας λανσάρει ήδη κάποιους αυτοματισμούς κι ετοιμάζοντας να προχωρήσουν στην εφαρμογή νέων καινοτόμων ψηφιακών εργαλείων. Να θυμίσουμε ότι μόλις πριν από μερικούς μήνες τα ΕΛΤΑ ανακοίνωσαν την ολοκλήρωση του νέου ρομποτικού συστήματος αυτόματης διαλογής αντικειμένων το οποίο τέθηκε σε λειτουργία με στόχο να τριπλασιαστεί η ταχύτητα διαλογής των δεμάτων. Το σύστημα ξεκίνησε να λειτουργεί από τα μέσα Αυγούστου του 2021 στις εγκαταστάσεις του Ομίλου στο Κρυονέρι και μέχρι το τέλος της χρονιάς αύξησε την δυναμικότητα του, με την προσθήκη ακόμα 70 mini robots στα 55 ήδη υπάρχοντα ώστε να εξυπηρετούνται 7.000 δέματα την ώρα ή 165.000 δέματα την ημέρα. Παράλληλα τα ΕΛΤΑ σχεδιάζουν κι ένα μπουκέτο ψηφιακών υπηρεσιών που θα είναι διαθέσιμο στους πελάτες σύντομα με στόχο την διευκόλυνσή τους. Για παράδειγμα σύντομα αναμένεται να λανσαριστεί μια νέα εφαρμογή, ονόματι «Smart Queuing», η οποία θα ειδοποιεί τον πελάτη των φυσικών καταστημάτων για το πότε έρχεται η σειρά του να εξυπηρετηθεί στο γκισέ ενώ μέσα στο έτος θα κάνει το ντεμπούτο του και ο έξυπνος ταχυδρόμος, δηλαδή θα προχωρήσει ο εφοδιασμός των διανομέων με POS για ανέπαφες συναλλαγές, πληρωμές, εισπράξεις και αντικαταβολή παραγγελιών και λογαριασμών στην πόρτα των καταναλωτών. Τέλος, σχετικά σύντομα, αναμένεται και η παρουσίαση των smart lockers των ΕΛΤΑ, τα οποία αρχικά θα τοποθετηθούν πιλοτικά σε συγκεκριμένες περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και μετά τα πρώτα συμπεράσματα ως προς τα προτιμητέα σημεία τοποθέτησης, τις ώρες αιχμής κ.ά. θα επεκταθούν και στην επαρχία.

Την ίδια στιγμή βέβαια η απόφασή έρχεται σε μια περίοδο που ο ανταγωνισμός στο εν λόγω πεδίο αυξάνει αισθητά, με τα εδραιωμένα marketplaces να εμπλουτίζουν τις δυνατότητές τους και νέα να ετοιμάζονται να κάνουν την εμφάνισή τους προσεχές διάστημα. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι τα σχέδια της Skroutz για το νέο έτος περιλαμβάνουν την διάθεση μικροδανείων σε καταναλωτές και αντίστοιχα κεφαλαίου κίνησης σε εμπόρους, το Public marketplace σχεδιάζει την διεύρυνση του προϊοντικού του μείγματος μέσω της επένδυσης ύψους 50 εκατ. που έχει προαναγγείλει για τα Public Group o όμιλος Olympia, ενώ το το Shopflix, το νέο online marketplace της εταιρείας Wellcomm του ομίλου Μαρινάκη, έχει μπει ήδη στην τελική ευθεία για το λανσάρισμά του.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Μικροδάνεια σε καταναλωτές και κεφάλαιο κίνησης στους εμπόρους τα επόμενα βήματα του Skroutz.gr

Αυξάνει τον ανταγωνισμό στις ταχυμεταφορές ο νέος παίκτης πανελλαδικής εμβέλειας

Κοντά 20% περισσότερα έσοδα στις εταιρείες ταχυμεταφορών έφερε η πανδημία

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider