Κάτω από την τρέχουσα παραγωγική της ικανότητα ήταν τον Μάιο οι 7.000 παραδόσεις οχημάτων από την κινεζική κατασκευάστρια EV, Nio, αν και αυξημένες κατά 4,7% από πέρυσι, καθώς οι αναταραχές λόγω κορονοϊού συνέχισαν να περιορίζουν την λειτουργία της εταιρείας.
Η Nio ανακοίνωσε η κατασκευή της είχε «σταδιακά ανακάμψει» τον Μάιο, αλλά ότι η ικανότητά της να παραδίδει οχήματα «ακόμα περιορίζεται σε κάποιο βαθμό» από τα lockdown και άλλα μέτρα που επιβλήθηκαν για τον περιορισμό της εξάπλωσης νέων κρουσμάτων σε ορισμένες περιοχές της Κίνας.
Η Nio συνεργάζεται με τους προμηθευτές της για να ενισχύσει την παραγωγή τον Ιούνιο, τόνισε. Αναμένει επίσης να αυξηθούν οι παραδόσεις, καθώς οι περιορισμοί έχουν αρχίσει να χαλαρώνουν.
Οι νέες παραγγελίες παραμένουν ισχυρές, είπε η εταιρεία, αν και δεν έδωσε συγκεκριμένους αριθμούς.
Ωστόσο, δεν χτυπήθηκαν όλοι οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας τόσο σκληρά όσο η Nio τον Μάιο. Η ανταγωνιστική Xpeng ανακοίνωσε ότι μπόρεσε να παραδώσει 10.125 οχήματα για τον μήνα, αυξημένα κατά 78% σε σχέση με πέρυσι, καθώς ξανάρχισε την παραγωγή με δύο βάρδιες στο εργοστάσιό της στα μέσα Μαΐου.
Ένας άλλος ανταγωνιστής, η Li Auto, ανακοίνωσε ότι ήταν σε θέση να παραδώσει περίπου 11.500 οχήματα τον Μάιο, πάνω από 160% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, παρά τις διακοπές που σχετίζονται με την πανδημία στους προμηθευτές της στην περιοχή του ποταμού Yangtze στα δυτικά της. Η Li Auto εδρεύει στο Changzhou, κοντά στη Σαγκάη, στις ακτές της Κίνας.