Στην αγορά του μοσχαρίσιου κρέατος μπαίνει ο Νιτσιάκος

Ελένη Μπότα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Στην αγορά του μοσχαρίσιου κρέατος μπαίνει ο Νιτσιάκος

Μέχρι το τέλος του 2018 αναμένεται να εισέλθει και στην αγορά του μοσχαρίσιου κρέατος η πτηνοτροφική εταιρεία Νιτσιάκος, η οποία στην τριετία 2018 – 2020 προγραμματίζει επενδύσεις 50 εκατ. ευρώ.

Το νέο επενδυτικό της πρόγραμμα περιλαμβάνει την εγκατάσταση 2ης γραμμής παραγωγής στο εργοστάσιο της καθώς και την δημιουργία νέων αποθηκών καθώς και επενδύσεις υλικοτεχνικής υποδομής επεκτάσεις, δημιουργία νέων μονάδων, νέα προϊόντα καθώς και εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων.

Η νέα γραμμή αφορά την παραγωγή προψημένων, αυξάνοντας τη δυναμικότητα, ενώ παράλληλα διασφαλίζεται περαιτέρω η σταθερή ποιότητα αλλά και η ευελιξία στη διαχείριση των συνταγών που έχουν πάντα ως πρώτη ύλη τα κοτόπουλα και τις γαλοπούλες Νιτσιάκος. Σημειώνεται ότι η πανέ γαλοπούλα Νιτσιάκος, αποτελεί το μοναδικό ελληνικής προέλευσης προϊόν γαλοπούλας, το οποίο διατίθεται στην ελληνική αγορά.

Όσον αφορά την είσοδο της εταιρείας στο μοσχαρίσιο κρέας, η παραγωγή θα είναι μικρή και θα δίνεται έμφαση στην premium ποιότητα του κρέατος με επιλεγμένες φυλές. Θα αφορά σε διάθεση μόνο στην εγχώρια αγορά.

Η εταιρεία το 2017 έκλεισε με τζίρο 325 εκατ ευρώ σημειώνοντας ρυθμούς ανάπτυξης 5% μεγαλύτερο από αυτόν που σημειώνει η αγορά κοτόπουλου στη χώρα μας.

Να σημειωθεί ότι ένα από τα premium προϊόντας της Νιτσιάκος είναι και το μαύρο κοτόπουλο.

Το μαύρο κοτόπουλο ως γαλλική ράτσα εκτρέφεται σε ελάχιστες χώρες παγκοσμίως. Τα µαύρα φτερά τους µε τις µπλε ανταύγειες καθιστούν αυτά τα κοτόπουλα της Αλσατίας τα πιο δημοφιλή πτηνά στη Γαλλία.

Πρόκειται για µία μαύρου φτερώµατος αγροτική ράτσα βραδείας ανάπτυξης µε χαρακτηριστικό γνώρισμα τον γυμνό λαιμό. Η διάρκεια της εκτροφής τους, η οποία υπερβαίνει τις 90 ημέρες, όσο και το ειδικά διαμορφωμένο σιτηρέσιο µε το οποίο τρέφονται, που είναι 100% φυτικής προέλευσης και αυξημένο σε κυτταρίνη, καθιστά το Μαύρο Κοτόπουλο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό στη γεύση αλλά και στη διατροφική αξία σε σχέση με το λευκό κοτόπουλο.
Οι πωλήσεις του μαύρου κοτόπουλου πάνε εξαιρτετικά καλά, σύμφωνα με την εµπορική διευθύντρια της εταιρείας, Μαριλένα Νιτσιάκου.

Στον τομέα των εξαγωγών, πρόσφατα η εταιρεία μετά το άνοιγμα της αγοράς σε Κεντρική και Νότια Ιταλία, η εταιρεία στρέφει την προσοχή της και στη Βόρεια Ιταλία, καλύπτοντας με αυτό τον τρόπο ολόκληρη τη χώρα.

Μετά το Βαλκάνια, την Κύπρο και την Ιταλία, οι εξαγωγές το 2019, θα διευρυνθούμε την αγορά της Αγγλίας να αποτελεί τον επόμενο στόχο.

Έμφαση όμως δίνεται και στη συνέχιση της στρατηγικής συμφωνίας με τον κ. Σπύρο Θεοδωρόπουλο για την αποκλειστική συνεργασία με τη «Νίκας», που ανήκει στον όμιλο της Chipita, για την παρασκευή αλλαντικών από κοτόπουλο.

Σήμερα η Νιτσιάκος απασχολεί 900 εργαζόμενους ενώ από την υλοποίηση των νέων επενδύσεων που προγραμματίζει θα δημιουργηθούν 200 θέσεις εργασίας.

Αναζητά ξενοδοχείο στην Αθήνα

Εκτός από την αγορά κοτόπουλου, η εταιρεία Νιτσιάκος δίνει έμφαση και στον τουριστικό κλάδο, αναζητώντας ξενοδοχειακή μονάδα στην Αθήνα.

Ήδη η εταιρεία διαθέτει δύο ξενοδοχειακές μονάδες , το ξενοδοχείο Du Lac στα Ιωάννινα και το ξενοδοχείο Marilena στην Κέρκυρα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider