Η Nike κυριαρχεί απόλυτα στην παγκόσμια αγορά αθλητικών ειδών, κάτι που της δίνει περιθώριο να αυξήσει τις τιμές και να μειώσει τις εκπτώσεις στα προϊόντα της, σύμφωνα με ανάλυση της UBS.
Ο παρακάτω πίνακας δείχνει το προβάδισμα που έχει η αμερικανική εταιρεία έναντι της γερμανικής Adidas σε παγκόσμιες πωλήσεις.
Ένα ακόμη στοιχείο στο οποίο υπερτερεί της Adidas είναι το ποσοστό των πελατών της που σκοπεύουν να συνεχίσουν να αγοράζουν προϊόντα της Nike, το οποίο αγγίζει το 70%. Αλλά και στην προσέλκυση νέων πελατών, η Nike παραμένει πρώτη. Από όσους δεν έχουν αγοράσει προϊόντα Nike τους τελευταίους 12 μήνες, περισσότεροι ενδιαφέρονται για τη Nike παρά για οποιαδήποτε άλλη μάρκα, όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα.
H Nike χρησιμοποιεί τη δύναμη του brand της για να πουλάει όσο γίνεται περισσότερο απευθείας στον καταναλωτή. Η έμφαση που έχει δώσει στις online πωλήσεις της επιτρέπει να αυξήσει σταδιακά της τιμές της. Ήδη έχει μειώσει κατά πολύ το εύρος των εκπτώσεων, αντίθετα με την Adidas που στηρίζεται πολύ στις εκπτώσεις για να ανεβάσει τις πωλήσεις της. Σύμφωνα με την έκθεση της UBS, η μέση έκπτωση της Adidas ήταν 37%, ενώ της Nike 25%.