Την μεσαία κατηγορία λευκών συσκευών διεκδικεί η Sharp

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Την μεσαία κατηγορία λευκών συσκευών διεκδικεί η Sharp

Την μεσαία κατηγορία των λευκών συσκευών θα επιδιώξει να κατακτήσει η Sharp η οποία επιστρέφει στη χώρα μας με ευρεία γκάμα προϊόντων μέσω της συνεργασίας της με την Westnet Olympia, ενός εκ των μεγαλυτέρων διανομέων τεχνολογικών προϊόντων της Ελλάδος.

Οι ηλεκτρικές συσκευές με το εμπορικό σήμα της Sharp διατίθεντο και στο παρελθόν στη χώρα μας αλλά με τις ανακατατάξεις που πραγματοποιήθηκαν στους διανομείς το brand είχε αποσυρθεί από την συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων. Με την επιστροφή των λευκών συσκευών της Sharp στην ελληνική αγορά ο όμιλος της Western ο οποίος είχε μέχρι χθες ισχυρή παρουσία σε προϊόντα πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών – η western αντιπροσωπεύει μεγάλους κατασευαστές της παγκόσμιας αγοράς όπως ΗP Inc. & HP Enterprise, Microsoft, Samsung, LG, Canon, Logitech, Corsair, Philips, Eset, Creative και TP-Link, και κατέχει αποκλειστικά συμβόλαια διανομής με κατασκευαστές όπως οι Asus, Lenovo, Motorola, Sharp, Fujitsu, Hitachi, Toshiba, Polaroid και Trustο – κάνει το δικό του άνοιγμα στον κλάδο. Να σημειωθεί ότι η Sharp επανέρχεται μέσω της τουρκικής Vestel, ενός εκ των μεγαλυτέρων ομίλων ψηφιακών τεχνολογιών της Ευρώπης, η οποία έχει πάρει εδώ και περίπου τέσσερα χρόνια την άδεια χρήσης του εμπορικού σήματος της ιαπωνικής Sharp για τις ηλεκτρικές συσκευές όσον αφορά 20 χώρες.

Στόχος της επανατοποθέτησής των συσκευών Sharp στα ελληνικά ράφια είναι να κερδίσει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε σχέση με το παρελθόν, χάρη στα πολλά και διαφορετικά καινοτόμα προϊόντα που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της μερικά εκ των οποίων παρουσίασε στο πλαίσιο της IFA. «Αυτή τη φορά ευελπιστούμε ότι θα πάμε πολύ καλύτερα» ανέφεραν χαρακτηριστικά τα στελέχη της εταιρείας ξεναγώντας μας στις νέες συσκευές της Sharp χωρίς ωστόσο να διευκρινίσουν τα μερίδια αγοράς στα οποία στοχεύουν.

Όπως διευκρίνισαν στελέχη του ομίλου της Sharp στο insider.gr στο πλαίσιο της τεχνολογικής έκθεσης του Βερολίνου IFA 2018, το γνωστό brand των ηλεκτρονικών συσκευών θα επιστρέψει στη χώρα μας αρχικά με τις μεγάλες ηλεκτρονικές συσκευές –ψυγεία, πλυντήρια, στεγνωτήρια – και θα ακολουθήσουν σε δεύτερη φάση κουζίνες φούρνοι, αφυγραντήρες και άλλες μικροσυσκευές.

Καινοτόμες συσκευές

Ψυγεία κουζίνες και πλυντήρια αποτελούν άλλωστε τις κορωνίδες της εταιρείας συνδυάζοντας την υψηλή αισθητική με το σύγχρονο design. Τα περισσότερα εξ αυτών είναι πλέον διασυνδεδεμένα και αυτοματοποιημένα ενώ κατασκευάζονται από υλικά πιστοποιημένα και φιλικά προς τον καταναλωτή.

Μεταξύ αυτών ξεχώριζαν ένας πεντάπορτος ψυγειοκαταψύκτης ο οποίος διατηρεί για μεγαλύτερο χρονικά διάστημα φρέσκα τα τρόφιμα, εξοικονομεί ενέργεια και διαθέτει μέχρι και ειδική θήκη γα την κατάψυξη των κρεάτων.

Στην κατηγορία της κουζίνας ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε ένας φούρνος που μπορεί να ψήσει ταυτόχρονα μέχρι και τρία φαγητά διατηρώντας σε θερμοκρασία το καθένα και χωρίς να συγχέονται οι μυρωδιές τους.

Τέλος ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν και τα «έξυπνα» πλυντήρια της εταιρείας τα οποία αναγνωρίζουν το είδος των ρούχων που τοποθετούνται εντός τους και επιλέγουν μόνα τους το σωστό πρόγραμμα. Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε απλά το κουμπί.

Άνοδος της αγοράς των λευκών συσκευών

Και οι δύο εταιρείες φαίνεται να ποντάρουν στην αγορά των ηλεκτρικών συσκευών αφού αποτελεί μια από τις λίγες που κινείται ανοδικά το τελευταίο διάστημα μετά την σημαντική υποχώρηση που είχε υποστεί εν μέσω κρίσης. Να υπενθυμίσουμε ότι το 2017, η συγκεκριμένη αγορά έφθασε σε αξία τα 396 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας ετήσια αύξηση της τάξεως του 3,6%, ενώ στο πρώτο πεντάμηνο του 2018 παρουσίασε άνοδο 4,1% στα 153 εκατ. ευρώ. Για το 2017 στην Ελλάδα πουλήθηκαν περί τα 2,3 εκατ. τεμάχια, εκ των οποίων το 1,2 εκατ. τεμάχια αφορούσαν λευκές συσκευές και 1,1 εκατ. τεμάχια συσκευές εικόνας και ήχου σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της εταιρείας συμβούλων Στόχασις. Μάλιστα για την επόμενη πενταετία αναμένεται περαιτέρων ανάκαμψη της αγοράς των λευκών (κουζίνες, πλυντήρια κ.λπ.) αλλά και των μαύρων συσκευών (ήχου και εικόνας). Συγκεκριμένα η εταιρεία ανέφερε ότι στα επόμενα πέντε έτη (2017-2021) η αγορά θα κινηθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής (ΜΕΡΜ) 4% σε ό,τι αφορά τον όγκο πωλήσεων (τεμάχια).

Όσο για την μεγαλύτερη αγορά συσκευών στην κατηγορία των λευκών είναι τα ψυγεία, ψυγειοκαταψύκτες, καταψύκτες. Ακολουθούν οι ηλεκτρικές κουζίνες και τα πλυντήρια ρούχων. Οσον αφορά την κατηγορία των μαύρων συσκευών εικόνας και ήχου, οι τηλεοράσεις κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της εγχώριας αγοράς, ακολουθούμενες από τις φορητές συσκευές ήχου.

Την μεσαία κατηγορία λευκών συσκευών διεκδικεί η Sharp
Την μεσαία κατηγορία λευκών συσκευών διεκδικεί η Sharp
Την μεσαία κατηγορία λευκών συσκευών διεκδικεί η Sharp
Την μεσαία κατηγορία λευκών συσκευών διεκδικεί η Sharp
Την μεσαία κατηγορία λευκών συσκευών διεκδικεί η Sharp

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider