«Κύμα» αντιδράσεων προκάλεσε η διαφήμιση για το νέο μοντέλο iPad της Apple, που δείχνει φωτογραφικές μηχανές, μουσικά όργανα και υλικά τέχνης να συνθλίβονται σε μια βιομηχανική πρέσα.
Τη διαφήμιση κοινοποίησε στο λογαριασμό του στο κοινωνικό μέσο X, o CEO της εταιρείας Tim Cook, δείχνει διάφορα αντικείμενα, όπως κουτιά με μπογιά και ένα πικ-απ, να ισοπεδώνονται σε μια υδραυλική πρέσα, για να μείνει πίσω αυτό που μια φωνή στο βίντεο περιγράφει ως το «πιο ισχυρό iPad που υπήρξε ποτέ».
Meet the new iPad Pro: the thinnest product we’ve ever created, the most advanced display we’ve ever produced, with the incredible power of the M4 chip. Just imagine all the things it’ll be used to create. pic.twitter.com/6PeGXNoKgG
— Tim Cook (@tim_cook) May 7, 2024
Το εν λόγω βίντεο διάρκειας μόλις ενός λεπτού, προκάλεσε οργισμένες αντιδράσεις καθώς θέση πήραν και διασημότητες όπως ο ηθοποιός Hugh Grant που κατηγόρησε τον γίγαντα της Silicon Valley ότι προωθεί «την καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας».
Η Apple στη συνέχεια απολογήθηκε για το διαφημιστικό σποτ, με εκπρόσωπο της εταιρείας να αναφέρει ότι «χάθηκε ο στόχος» στη προσπάθεια προώθησης του νέου στοιχείου του iPad που αποτελεί την λεπτότερη κατασκευή στην ιστορία του προϊόντος. Η εταιρεία ανέφερε ακόμη ότι θα αποσύρει την διαφήμιση από προβολή στην τηλεόραση.
Όπως μεταδίδει το Marketwatch, ο αντιπρόεδρος επικοινωνίας της Apple, Tor Myhren, δήλωσε σχετικά ότι «Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες μπορούν να εκφράζονται και να ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Δεν πετύχαμε το στόχο μας με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε».