Ο γίγαντας καταναλωτικών αγαθών Unilever φέρεται να έχει προσεγγίσει την GlaxoSmithKline για την αγορά του κλάδου καταναλωτικών αγαθών του φαρμακευτικού ομίλου, αναφέρει το Reuters. Της αναφοράς είχε προηγηθεί δημοσίευμα εφημερίδας που έκανε λόγο ότι η Unilever είχε καταθέσει μια προσφορά 50 δισεκατομμυρίων λιρών (68,4 δισεκατομμύρια δολάρια) η οποία όμως σύμφωνα με το δημοσίευμα είχε απορριφθεί.
Η Unilever, η οποία έχει δεχτεί κριτική από ορισμένους επενδυτές για την χαμηλή απόδοση της τιμής της μετοχής της, επιβεβαίωσε την προσέγγιση για πιθανή εξαγορά του συγκεκριμένου τομέα, σε δήλωσή της το Σάββατο.
«Η GSK Consumer Healthcare κατέχει ηγετική θέση στον τομέα των καταναλωτικών αγαθών υγείας και θα αποτελούσε μια ισχυρή προσθήκη στο υπό αναδιαμόρφωση χαρτοφυλάκιο της Unilever», ανέφερε η εταιρεία. Πρόσθεσε όμως ότι «δεν μπορεί να υπάρξει βεβαιότητα ότι θα επιτευχθεί οποιαδήποτε συμφωνία».
Η GSK αρνήθηκε να σχολιάσει την προσέγγιση από πλευράς της Unilever.
Νωρίτερα, οι βρετανικοί Sunday Times ανέφεραν ότι η προσφορά της Unilever που έγινε στα τέλη του περασμένου έτους, ήταν αξίας περίπου 50 δισεκατομμυρίων λιρών και είχε απορριφθεί ως πολύ χαμηλή από την GSK και την Pfizer, η οποία κατέχει μειοψηφικό μερίδιο.
Η πρόταση της Unilever- η οποία κατέχει μάρκες όπως το σαπούνι Dove και το Marmite- για το χαρτοφυλάκιο των οικιακών εμπορικών σημάτων της Glaxo, συμπεριλαμβανομένων των παυσίπονων Panadol και της οδοντόκρεμας Sensodyne, έγινε αυτόκλητα ανέφερε η βρετανική εφημερίδα.
Η Unilever αρνήθηκε να σχολιάσει εάν θα επέστρεφε με υψηλότερη προσφορά.