Τις τεχνολογικές δυνατότητες (internet και mobile banking, ATM) που παρέχουν όλες οι τράπεζες υπενθυμίζει στους συναλλασσόμενους η Ελληνική Ένωση Τραπεζών, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και για την αποφυγή του συγχρωτισμού στα καταστήματα.
Πληρωμές λογαριασμών, τηλεφώνου, ηλεκτρικής ενέργειας, ύδρευσης, δημοσίου (εφορία, ασφαλιστικοί φορείς κ.α.), μπορούν να γίνουν γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια από το σπίτι, τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
Όπως επισημαίνεται, ακόμη, όσοι συμπολίτες μας δεν είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες μπορούν να απευθυνθούν στα κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και να εκτελέσουν ένα μεγάλο πλήθος συναλλαγών. Επίσης μπορούν να εξυπηρετούνται σε ένα από τα 5.800 ATM που λειτουργούν καθημερινά και όλο το 24ωρο σε ολόκληρη την επικράτεια και να εκτελέσουν πολλές τραπεζικές εργασίες όπως αναλήψεις, καταθέσεις, πληρωμές, ενημερώσεις συναλλαγών και υπολοίπων.
Σημειώνεται ότι τα τραπεζικά καταστήματα καθ’ όλη τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης λειτούργησαν και λειτουργούν με επαρκές προσωπικό, σύμφωνα με τις οδηγίες των αρμόδιων αρχών, ώστε όσοι συναλλασσόμενοι προτιμούν το τραπεζικό κατάστημα, παρά τις οδηγίες, να προσέρχονται σε αυτό με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια.
«Οι τράπεζες με τη συνεργασία των πολιτών και των αρμόδιων αρχών θα σταθούν αρωγοί στην αντιμετώπιση της πανδημίας και στην όσο δυνατόν πιο γρήγορη επιστροφή στην κανονικότητα», καταλήγει η ανακοίνωση.