Την Κίνα και τη διεθνή έκθεση της πόλης Guangzhou επέλεξε η ιαπωνική premium μάρκα για να παρουσιάσει επίσημα το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στη γκάμα της. Πρόκειται για UX 300e, το οποίο, για τους γνωρίζοντες, βασίζεται στο υφιστάμενο μικρό – μεσαίο SUV, το UX 300.
Οι διαφορές με το υβριδικό αδελφάκι του εντοπίζονται σε μικρές λεπτομέρειες, όπως στις ζάντες, στο μικρότερο ύψος και στη μείωση των αεραγωγών που απαιτεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Το εσωτερικό επίσης έχει την ίδια σχεδίαση, αν και τόσο η διάταξη, όσο και τα ίδια τα όργανα έχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στον αντίστοιχο ψηφιακό πίνακα.
Όσον αφορά στα ηλεκτρικά μέρη, ο κινητήρας 204 ίππους και 300 Nm ροπή, ενώ η αυτονομία φτάνει στα 400 χιλιόμετρα με μια φόρτιση, σύμφωνα όμως με το πρωτόκολλο NEDC. Στο πιο αυστηρό και ήδη σε εφαρμογή WLTP, το νούμερο αυτό θα είναι αρκετά μειωμένο.
Ενέργεια παρέχει μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 54.3 kWh τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Η φόρτιση διαρεκί 50 λεπτά σε ταχυφορτιστή 50 kW από 10-80%, ή 7 ώρες σε πρίζα σπιτιού 6,6 kW, για το ίδιο ποσοστό φόρτισης.
Σύμφωνα με τη Lexus το UX 300e ακολουθεί τη λογική της κορυφαίας πολυτέλειας και άνεσης όλων των μοντέλων της, ενώ προσφέρει κορυφαία ηχομόνωση. Μάλιστα, με στόχο οι επιβάτες να μην χάνουν εντελώς την επαφή με το περιβάλλον, ένα ψηφιακό σύστημα με την ονομασία Active Sound Control αναλαμβάνει να αναπαράγει όσους ήχους δημιουργεί η κίνηση του αυτοκινήτου και έχουν σχέση με την ασφάλεια.
Διάφορα προγράμματα οδήγησης δίνουν στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέγει το επίπεδο της απόκρισης του κινητήρα αλλά και της ανάκτησης ενέργειας, ενώ προηγμένα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης αναλαμβάνουν να προσφέρουν εξαιρετική ηρεμία και ασφάλεια στον οδηγό και στους επιβάτες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις του νέου Lexus UX 300e θα ξεκινήσουν αρχικά από την Ευρώπη και την Κίνα το 2020, ενώ στην Ιαπωνία από το 2021. Για την αγορά των ΗΠΑ δεν υπήρξε σχετική ανακοίνωση.