Σημαντικά επηρεασμένες από πιέσεις στην προσφορά λόγω των lockdown στην Κίνα και από την αποχώρηση από την Ρωσία, ήταν οι πωλήσεις β’ τριμήνου της Adidas, με την εταιρεία την Πέμπτη να ανακοινώνει αποτελέσματα και νέο, χαμηλότερο guidance για το έτος.
Οι τριμηνιαίες πωλήσεις του γερμανικού κολοσσού αθλητικών ειδών αυξήθηκαν 4% στα 5,6 δισ. ευρώ κυρίως λόγω της αγοράς της Ευρώπης και της Αμερικής, ενώ τα έσοδα στην Κίνα μειώθηκαν κατά 35% εν μέσω των αυστηρών περιορισμών της πανδημίας που «στραγγάλισαν» τη ζήτηση σε μια αγορά-«κλειδί».
Ωστόσο, η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού στο σύνολό της επέστρεψε στην ανάπτυξη με αύξηση 14%, ανακοίνωσε η Adidas.
Ο όμιλος εξήγησε επίσης ότι επιβαρύνθηκε επίσης από μια συμπίεση της προσφοράς 200 εκατ. ευρώ που προέκυψε από τα lockdown του περασμένου έτους στο Βιετνάμ, μια σημαντική χώρα προμήθειας.
Στην Ευρώπη, η απόδοση έπεσε στα 100 εκατ. ευρώ λόγω απώλειας εσόδων μετά το κλείσιμο καταστημάτων στη Ρωσία.
Η Adidas μείωσε το guidance της για ολόκληρο το έτος για δεύτερη φορά μέσα σε τρεις μήνες, προβλέποντας χαμηλότερη αύξηση εσόδων και κερδών καθώς οι πωλήσεις στην Κίνα αγωνίζονται να ανακάμψουν.
Το νέο guidance, το οποίο περιλαμβάνει ταχύτερη ανάπτυξη στη Βόρεια και Λατινική Αμερική, υπολογίζει πιθανή επιβράδυνση της ζήτησης και σε αγορές εκτός της Κίνας, δεδομένης μιας πιο απαισιόδοξης άποψης για τις καταναλωτικές δαπάνες τους επόμενους μήνες, σχολίασε η Adidas.