Νέα ξενοδοχειακή επένδυση της Thomas Cook στην Κω

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Νέα ξενοδοχειακή επένδυση της Thomas Cook στην Κω

Το δεύτερο ξενοδοχείο Casa Cook, ετοιμάζεται να ανοίξει ο ταξιδιωτικός κολοσσός Thomas Cook το καλοκαίρι του 2017 στο νησί της Κω, συνεχίζοντας να επενδύει στην ανοδική πορεία της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας. Μετά την επιτυχία της πρώτης ξενοδοχειακής μονάδας, η οποία άνοιξε τον Μάιο στη Ρόδο, η εταιρεία ανακοίνωσε χθες από το Λονδίνο πως θα προχωρήσει στη δημιουργία του δεύτερου ξενοδοχείου το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του τον Ιούλιο του επόμενου έτους.

Το νέο Casa Cook θα βρίσκεται ανάμεσα στην ύπαιθρο και στις μεγάλες αμμώδεις παραλίες της περιοχής Μαρμάρι της Κω, και θα είναι δυναμικότητας 100 κλινών – εκτός από τα δίκλινα δωμάτια και τις σουίτες θα διαθέτει και δύο Villa Suites, οι οποίες θα έχουν και ιδιωτική πισίνα.

Στις εγκαταστάσεις του θα περιλαμβάνονται ένα state-of-the-art γυμναστήριο ενώ οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μαθήματα γιόγκα ή στιγμές χαλάρωσης στο χαμάμ και στις ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες μασάζ.

Στις υπηρεσίες που θα προσφέρει συγκαταλέγεται επιπλέον και το Casa Cook Beach Club ένας χώρος όπου οι πελάτες θα απολαμβάνουν τοπικά εμπνευσμένα εδέσματα με φρέσκα ντόπια υλικά απολαμβάνοντας τον ήλιο και live μουσική από διακεκριμένους DJs. Αξίζει να σημειωθεί πως το Casa Cook Beach Club, το οποίο θα υποδέχεται και πελάτες εκτός ξενοδοχείου, αποτελεί καινοτόμο εγχείρημα για την εταιρεία.

Εντός του συγκροτήματος θα υπάρχουν και καταστήματα με ρούχα και λοιπά αξεσουάρ που συνάδουν με την φιλοσοφία του Casa Cook «για τους επισκέπτες που θέλουν να πάρουν ένα κομμάτι της εμπειρίας μαζί τους κατά την επιστροφή στο σπίτι».

Το Casa Cook αυτοσυστήνεται ως «κατεξοχήν boutique ξενοδοχείο με αστική αίσθηση και ένα μποέμ πνεύμα στην παραλία της Κω». Το νέο «μποέμ» ξενοδοχειακό brand του ομίλου που ήρθε να προστεθεί στα υπόλοιπα πέντε - Sunwing, Sunprime, SENTIDO, SunConnect και SmartLine - τα οποία λειτουργούν υπό την σκέπη του ταξιδιωτικού κολοσσού Thomas Cook, ξεκίνησε από την Ελλάδα τον περασμένο Μάιο και απευθύνεται σε ένα κοινό που ζει στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις και ζητεί εναλλακτικές διακοπές σε ένα ξενοδοχείο με εκλεκτικό design αλλά προσιτή τιμή.

Σύμφωνα με τις χθεσινές ανακοινώσεις στο Λονδίνο , το ξενοδοχείο απευθύνεται σε ζευγάρια, φίλους, μεμονωμένους ταξιδιώτες και οικογένειες που αναζητούν μια εναλλακτική πρόταση διακοπών, χωρίς ψυχαγωγικές δραστηριότητες για παιδιά.

Όπως διευκρινίστηκε, οι κρατήσεις του νέου ξενοδοχείου θα ανοίξουν από το φθινόπωρο ενώ οι τιμές των δωματίων θα ξεκινούν από 525 λίρες (582 περίπου ευρώ) το άτομο για μια εβδομάδα και η αναχώρηση θα πραγματοποιείται από το αεροδρόμιο Stansted του Λονδίνου.

Η επιτυχία του νέου εγχειρήματος θεωρείται δεδομένη από την εταιρεία κρίνοντας από το παράδειγμα του πρώτου Casa Cook, το οποίο κατάφερε να προσελκύσει μια νέα γενιά πελατών. Όπως ανέφερε ο Remo Masala, Group Creative Director της Thomas Cook, «σχεδιάσαμε την έννοια Casa Cook ειδικά για ταξιδιώτες που αναζητούν μια μοναδική εμπειρία. Σε μόλις μία σεζόν, το πρώτο Casa Cook στη Ρόδο απέδειξε το μέγεθος της ευκαιρίας που παρουσιάζει ο τουρισμός στην Ελλάδα, αφού από τον Μάιο του 2016, το 90% των πελατών που διέμειναν στο Casa Cook Ρόδου ήταν νέοι πελάτες. Μετά από αυτό είμαστε πλέον σε θέση να αξιοποιήσουμε αυτή την επιτυχία με το λανσάρισμα ενός νέου Casa Cook στην Κω. Από το καλοκαίρι του 2017, το νέο ξενοδοχείο θα προσφέρει στους επισκέπτες στιγμές χαλάρωσης και κομψότητας στις διακοπές τους και μάλιστα σε μια εκπληκτική τοποθεσία».



Αξίζει να σημειώσουμε πως ο όμιλος της Thomas Cook δραστηριοποιείται σε 15 διαφορετικές αγορές με πελατεία που ξεπερνά τα 22,5 εκατ. τουριστών, ενώ έχει στην ομπρέλα του (κυρίως μέσω franchise ή συμβάσεων διαχείρισης, αλλά και ιδιόκτητα) περί τα 190 ξενοδοχεία. Στην περίπτωση της χώρας μας, ο Thomas Cook διαθέτει 49 ξενοδοχεία, έναντι 31 και 17 που διαθέτει αντίστοιχα σε Βαλεαρίδες και Κανάρια νησιά, ενώ τρίτη σημαντικότερη αγορά είναι αυτή της Τουρκίας με 45 συνολικά ξενοδοχειακές μονάδες. Η αύξηση των ξενοδοχειακών μονάδων που διαχειρίζεται είναι ενδεικτική της ανάπτυξής του διεθνούς ταξιδιωτικού ομίλου αν σκεφτεί κανείς πως ο αντίστοιχος συνολικός αριθμός των ξενοδοχείων που λειτουργούσαν υπό τη σκέπη του το καλοκαίρι του 2014 έφταναν τις 137 ενώ ένα χρόνο πριν, το 2013, μόλις τις 70.

Άλλωστε η εταιρεία, μέσω του κ. Masala, έχει ξεκαθαρίσει από τον Απρίλιο του 2016 πως «η Ελλάδα αποτελεί τον δεύτερο σημαντικότερο προορισμό για τον όμιλο (σ.σ.: ο πρώτος είναι η Ισπανία) με ξεχωριστή δυναμική στην οποία θα συνεχίσουμε να επενδύουμε και στο μέλλον».

Όπως είχε επισημανθεί τότε ο σχεδιασμός για τoν Thomas Cook περιλαμβάνει την ένταξη και άλλων μονάδων ανά την Ελλάδα, με στόχο την απόκτηση δέκα επιπλέον ξενοδοχείων έως το 2018. «Το ενδιαφέρον του ομίλου αφορά μονάδες σε δημοφιλή νησιά και προορισμούς ανά την Ελλάδα για όλα τα ξενοδοχειακά μας brands», είχε διευκρινίσει ο κ. Masala ενώ ερωτηθείς ενδεχόμενη εξαγορά ξενοδοχειακών μονάδων με αφορμή την εκαθθάριση των κόκκινων δανείων από πλευράς τραπεζών είχε «προσθέσει πως ο όμιλος παραμένει ανοιχτός σε κάθε είδους συζητήσεις ακόμα και εξαγορές, αρκεί τα ξενοδοχεία αυτά να πληρούν τα κριτήρια που έχει θέσει η εταιρεία με βάση το προφίλ των πελατών της».

Με ιστορία από το 1841, ο όμιλος Thomas Cook είναι ένας από τους πλέον ισχυρούς παίκτες παγκοσμίως σε ταξίδια αναψυχής με ετήσιες πωλήσεις ύψους 9,6 δισ. ευρώ και περί τους 23.000 εργαζομένους. Αποτελεί έναν εκ των δύο κορυφαίων σε έσοδα στην κατηγορία των ταξιδιωτικών οργανισμών στην Ευρώπη, με τον οποίο έρχονται μάλιστα σε επαφή εκατομμύρια εν δυνάμει ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια του κύκλου ταξιδιού, μέσω διαφόρων καναλιών, ενώ ο στόλος της Thomas Cook Airlines αριθμεί 92 αεροσκάφη. Το site του ομίλου επισκέπτονται σε μηνιαία βάση 12 εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες, το δίκτυο συνεργατών του περιλαμβάνει 12.000 ταξιδιωτικούς πράκτορες, στη βάση δεδομένων του διαθέτει 15 εκατομμύρια προφίλ πελατών, ενώ 23 εκατομμύρια ταξιδιώτες κάνουν τις διακοπές τους σε διάφορα θέρετρα σε όλο τον κόσμο έχοντας χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες του ομίλου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider