Οι τελευταίες εξελίξεις για τα diesel μοντέλα με κινητήρες παλαιότερης τεχνολογίας, δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικές, καθώς στην Ευρωπαϊκή Ένωση υπάρχει η πρόθεση αποκλεισμού της κυκλοφορίας τους στα κέντρα των μεγάλων πόλεων. Στη Γερμανία ωστόσο, φαίνεται ότι δίνεται μία «δεύτερη ευκαιρία» στα εν λόγω οχήματα, καθώς θα εξελιχθεί ένα ειδικό λογισμικό, το οποίο θα τοποθετείται σε αυτά, μαζί με νέα εξαρτήματα «καθαρισμού» των καυσαερίων και θα μπορούν να εισέρχονται κανονικά στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Από την άλλη, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν βλέπουν με θετικό μάτι την συγκεκριμένη εξέλιξη, καθώς δείχνουν σαφή προτίμηση στην πώληση νέων μοντέλων και όχι στην αναβάθμιση των ήδη υπαρχόντων. Από την πλευρά του, το γερμανικό Υπουργείο Μεταφορών έδωσε στη δημοσιότητα ένα έγγραφο το οποίο κατευθύνει τις εταιρείες για τον τρόπο που θα αναβαθμίσουν τα παλιά diesel, καθώς και για την εγκατάσταση νέων φίλτρων κατακράτησης μικροσωματιδίων σε αυτά.
Ο επικεφαλής της εταιρείας που θα κατασκευάσει τα εν λόγω φίλτρα και θα τα προμηθεύσει στις εταιρείες αυτοκινήτων, δήλωσε ότι θα είναι έτοιμο μέσα στο 2019, ενώ δεν ήταν λίγοι οι οργανισμοί που έσπευσαν να τονίσουν ότι είναι καλύτερο να αγοράσει κάποιος ένα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητο παρά να δαπανήσει χρήματα για να το αναβαθμίσει. Για παράδειγμα, η BMW αρνείται να προσφέρει ένα τέτοιο κιτ αναβάθμισης και αυτό που θα κάνει, είναι να λανσάρει νέα πακέτα με κίνητρα για τους ιδιοκτήτες παλαιότερων πετρελαιοκίνητων, προκειμένου να αποκτήσουν μια νέα BMW. Εν αναμονή των εξελίξεων…